5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Talk about the life consuming, celibacy inducing hobby that is all the rage these days.
User avatar
Kugelfisch
Supreme Shitposter
Posts: 12014
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Kugelfisch » Mon Mar 27, 2017 11:06 pm

Real talk: Bioware was always greatly overrated. They were okay back in the day when they made kinda alright CRPGS but they always tended more towards the story-telling rather than having actually good game systems.
From a higher conscience we will reach out to a promised land.
We are coming home.

User avatar
Some Sick Fuck
Posts: 2309
Joined: Sun Mar 26, 2017 7:10 am

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Some Sick Fuck » Mon Mar 27, 2017 11:21 pm

TotalBitchfit apparently likes the game. That's all you need to know to stay away. Look at him go, calling everyone who's hating on the game a shitlord (probably, I'm not watching his WTF is, if I ever see him sperging about game settings again, I don't know what I'll do), because they dare to have a different opinion than the #1 PC critic in the world.
Image

User avatar
Kugelfisch
Supreme Shitposter
Posts: 12014
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Kugelfisch » Mon Mar 27, 2017 11:44 pm

His taste might just be even worse than yours.
From a higher conscience we will reach out to a promised land.
We are coming home.

User avatar
Some Sick Fuck
Posts: 2309
Joined: Sun Mar 26, 2017 7:10 am

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Some Sick Fuck » Tue Mar 28, 2017 1:21 am

That's about a year of insults I owe you now.
Image

User avatar
Kugelfisch
Supreme Shitposter
Posts: 12014
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Kugelfisch » Tue Mar 28, 2017 1:29 am

Some Sick Fuck wrote:That's about a year of insults I owe you now.
I know.
From a higher conscience we will reach out to a promised land.
We are coming home.

User avatar
Poonoo
Site Admin
Posts: 2790
Joined: Fri Mar 24, 2017 1:16 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Poonoo » Tue Mar 28, 2017 1:52 am

Some Sick Fuck wrote:That's about a year of insults I owe you now.
Or you can just call him Danish :lol: :lol:
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
- Socrates

User avatar
Guest

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Guest » Tue Mar 28, 2017 2:30 am

Some more videos shitting on Mass Effect Andromeda including Two Best Friends Play, videogamedunkey, IGN, GameSpot, and others








I love Pat getting really angry over the glaring plotholes in Mass Effect Andromeda

User avatar
Kugelfisch
Supreme Shitposter
Posts: 12014
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Kugelfisch » Tue Mar 28, 2017 2:36 pm

Poonoo wrote:
Some Sick Fuck wrote:That's about a year of insults I owe you now.
Or you can just call him Danish :lol: :lol:
phpBB [video]


You sure there isn't any anglo blood in you?
From a higher conscience we will reach out to a promised land.
We are coming home.

User avatar
VoiceOfReasonPast
Supreme Shitposter
Posts: 10478
Joined: Sat Mar 25, 2017 3:33 pm

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by VoiceOfReasonPast » Tue Mar 28, 2017 3:50 pm

Some Sick Fuck wrote:TotalBitchfit apparently likes the game. That's all you need to know to stay away. Look at him go, calling everyone who's hating on the game a shitlord (probably, I'm not watching his WTF is, if I ever see him sperging about game settings again, I don't know what I'll do), because they dare to have a different opinion than the #1 PC critic in the world.
So our 60 frames graphics whore who spends most of any review in the graphics settings is okay with quality animation out of a TF2 fan video? I think the cancer is more serious than we thought.
Autism attracts more autism. Sooner or later, an internet nobody will attract the exact kind of fans - and detractors - he deserves.

-Yours Truly

User avatar
Auli
Posts: 1787
Joined: Sun Mar 26, 2017 10:48 pm
Location: In your bedroom, folding your clothes.

Re: 5 years + $40M = Mass Effect Andromeda

Post by Auli » Sun Apr 09, 2017 11:15 am

Thought of this while peeing after readin some retarded SJW crap; Almost wanna write to BioWare and complain about something. You remember there was a period where some journalist/news defended pedophiels and how they are just misunderstood? And don't forget all the other SJW stuff going around with racism, sexism, defending this and that...
So I've been playing some Andromeda (meh, decent enought, but gonna wait a month for updates lol) and thought since you can be heterosexual, homosexual, extraterrestrialsexual and whatnot, looking back at much stupid shit gets defended nowadays, why can't I romance my brother/incest?

Since I have no life anyway, it would be fun writing and complaining about how I feel so oppressed I can't sex my own sister. And see how many will agree and defend me from normal, decent people who think incest isn't that ok.

Think of how awkward my crew would be on the ship in-game...

Thoughts?
I'm in your bedroom, folding your clothes.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests