The Internet Nobodies Comic

Tell everyone about some crappy video you made on youtube (or whatever thing you made) and realise how talentless you really are.
User avatar
Dingus Bajingus
Posts: 657
Joined: Sat Jan 12, 2019 8:06 pm
Location: Burgerland

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by Dingus Bajingus » Thu Feb 07, 2019 6:50 am

Oh, jeez, the monkey poses on the last page. That's solid fucking gold.

User avatar
Poonoo
Bureaucrat
Posts: 5378
Joined: Fri Mar 24, 2017 1:16 pm

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by Poonoo » Thu Feb 07, 2019 10:54 am

Dingus Bajingus wrote:
Thu Feb 07, 2019 6:50 am
Oh, jeez, the monkey poses on the last page. That's solid fucking gold.
That was fucking perfect, along with Holly looking insanely pear shaped in the panel. This is the best thing to ever come out of DHI.
Old Black Man wrote:
Wed Nov 27, 2019 9:11 pm
Also Lupa’s grandmother? Please, we know that hag was alive and well back then. She’s like the dude from Highlander, only a cunt.
Image

User avatar
mad bum
Supreme Shitposter
Posts: 12100
Joined: Sat Mar 25, 2017 11:15 pm
Location: In spoony's rape dungeon

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by mad bum » Thu Feb 07, 2019 11:56 am

Pibbs for mod/honorary title/anything.
Image
SpoilerShow
phpBB [video]

User avatar
Pope Corky III
Posts: 1202
Joined: Tue Mar 28, 2017 7:11 pm

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by Pope Corky III » Thu Feb 07, 2019 1:40 pm

Pibbs, this whole comic has been solid. My one complaint is I wish I could be able to read Lupa's ree text wall in the first panel, especially since I think I can see Lindsay fucked her way to the top.
da PAC Nigguh wrote:
Wed Mar 25, 2020 4:14 pm
He may have caught it at the same Bilderberg-Illuminati meeting as Prince Albert in a Can. I guess lizardmen aren't immune.

User avatar
veris leta facies
Posts: 1805
Joined: Sun Jun 18, 2017 7:26 pm

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by veris leta facies » Thu Feb 07, 2019 4:07 pm

Image



I'm as far from ass kisser as one could be and I don't give compliments often, but just like Brandon Lee in the above clip, you gotta give credit where credit is due. These are not only heilarious, but also well drawn. Well, I don't jack shit about drawing to be honest, but what I do know is that I couldn't draw these, no way. No wonder Poonoo is sold, he's used to Linky-quality and to whatever that shit was that mad bum posted. :lol:

When this comic is finished it should be archived to its own sticky thread like Tony's roundups.
Nationalism. Capitalism. Patriarchy. All else is error.

User avatar
VoiceOfReasonPast
Supreme Shitposter
Posts: 22425
Joined: Sat Mar 25, 2017 3:33 pm

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by VoiceOfReasonPast » Thu Feb 07, 2019 6:44 pm

Oh yeah, this is some good shit. Kinda disappoint we didn't get a ChristianWaluigi, but your version of Justin is even better than I could've come up with :lol:

And when this comic is finished we should send it to all of the characters involved.
Autism attracts more autism. Sooner or later, an internet nobody will attract the exact kind of fans - and detractors - he deserves.
-Yours Truly

Cucked in the name of Soy, Ye not complicit.

User avatar
Dingus Bajingus
Posts: 657
Joined: Sat Jan 12, 2019 8:06 pm
Location: Burgerland

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by Dingus Bajingus » Thu Feb 07, 2019 8:54 pm

Yo, pibbs, have you still got a raw of the three-monkeys thing? There've been rumblings about a new guest avatar, and that seems like it would be a strong starting point.

User avatar
Old Black Man
Champion of Lawlhalla
Posts: 2695
Joined: Thu Nov 15, 2018 11:54 am

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by Old Black Man » Thu Feb 07, 2019 8:55 pm

A frog eating an octopus...that is pure brilliance man.

Also shot out to Mike Stoklasa. :lol:

User avatar
pibbs
Posts: 4912
Joined: Tue May 30, 2017 11:21 pm

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by pibbs » Thu Feb 07, 2019 10:35 pm

Pope Corky III wrote:
Thu Feb 07, 2019 1:40 pm
Pibbs, this whole comic has been solid. My one complaint is I wish I could be able to read Lupa's ree text wall in the first panel, especially since I think I can see Lindsay fucked her way to the top.
I'll put it up in a few but it's mostly gibberish I wrote without stopping or editing
Image

User avatar
ban
Posts: 1352
Joined: Fri Oct 27, 2017 9:32 pm
Location: Banana Islands, Butthort Street 666
Contact:

Re: The Internet Nobodies Comic

Post by ban » Thu Feb 07, 2019 10:36 pm

mad bum wrote:
Wed Feb 06, 2019 11:14 am
This is way better than his MS paint garbage.

Image
You take that back, it's like insulting the first capeshits or the original disney comics. :lol:

As for the comics, they are amazing, keep up the good work.
Assiman wrote:You know who else is never wrong? Ban.
poonoo wrote:You just got ban'd!
He warned youShow
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests