Chris-chan

Talk about the internet itself instead of people.
User avatar
Keith Chegwin
Supreme Shitposter
Posts: 6348
Joined: Wed Apr 05, 2017 9:42 am
Location: In jail for tax evasion

Re: Chris-chan

Post by Keith Chegwin » Thu Jan 24, 2019 6:55 pm

VoiceOfReasonPast wrote:
Thu Jan 24, 2019 6:21 pm
Even without the universe shit, I'm kinda weirded out by him apparently tweeting about his body, mind and soul as if they were different people. That can't be healthy.
Yeah, there's two words that belong in the same sentence. 'Chris-Chan' and 'healthy'
VoiceOfReasonPast wrote:
Sat Jan 06, 2018 8:31 am
Doki doki is what you get in your kokoro when everything goes according to keikaku and senpai finally notices you.

User avatar
Kugelfisch
Supreme Gentleman
Posts: 18577
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: Chris-chan

Post by Kugelfisch » Thu Jan 24, 2019 7:37 pm

VoiceOfReasonPast wrote:
Thu Jan 24, 2019 6:21 pm
Even without the universe shit, I'm kinda weirded out by him apparently tweeting about his body, mind and soul as if they were different people. That can't be healthy.
Oh but that's part of it. See, his mind is fighting a fierce battle in that other dimension with Mewtwo against those otherworldly beeings while his body is vacantly staring at the screen.
If you ask me, Smash Ultimate's online play isn't great but there's no need to overdramatize it that much. :lol:
RedLine wrote:
Fri May 10, 2019 3:21 am
Marzie desperately wants to feel ProJared's cock and everyone directly involved in the IN universe is an insane mess.
DHI.txt

User avatar
Dingus Bajingus
Posts: 408
Joined: Sat Jan 12, 2019 8:06 pm
Location: Burgerland

Re: Chris-chan

Post by Dingus Bajingus » Fri Jan 25, 2019 7:10 am

Uhh.jpg
Uhh.jpg (80.12 KiB) Viewed 247 times

User avatar
rabidtictac
Posts: 10899
Joined: Sat Mar 25, 2017 9:25 pm

Re: Chris-chan

Post by rabidtictac » Fri Jan 25, 2019 9:13 am

LOL

User avatar
mad bum
Supreme Shitposter
Posts: 8745
Joined: Sat Mar 25, 2017 11:15 pm
Location: In spoony's rape dungeon

Re: Chris-chan

Post by mad bum » Fri Jan 25, 2019 9:48 am

What sorta autism is this.
"Dude, 5 moves, I'm sitting on your arm until it's snapping. But to each their own."

Image

User avatar
Dingus Bajingus
Posts: 408
Joined: Sat Jan 12, 2019 8:06 pm
Location: Burgerland

Re: Chris-chan

Post by Dingus Bajingus » Fri Jan 25, 2019 9:54 am

mad bum wrote:
Fri Jan 25, 2019 9:48 am
What sorta autism is this.
All of it.

User avatar
rabidtictac
Posts: 10899
Joined: Sat Mar 25, 2017 9:25 pm

Re: Chris-chan

Post by rabidtictac » Fri Jan 25, 2019 11:09 am

BundyChu is now a thing that exists.

User avatar
CIANIgger
Supreme Shitposter
Posts: 4932
Joined: Sun May 28, 2017 5:52 pm

Re: Chris-chan

Post by CIANIgger » Fri Jan 25, 2019 12:22 pm

Maybe this is him rollin and trollin???
SpoilerShow
Image

User avatar
Kugelfisch
Supreme Gentleman
Posts: 18577
Joined: Sat Mar 25, 2017 1:36 pm

Re: Chris-chan

Post by Kugelfisch » Fri Jan 25, 2019 1:59 pm

Are we entirely sure that he even controls that twitter? I mean, that's a bit much.
RedLine wrote:
Fri May 10, 2019 3:21 am
Marzie desperately wants to feel ProJared's cock and everyone directly involved in the IN universe is an insane mess.
DHI.txt

User avatar
CIANIgger
Supreme Shitposter
Posts: 4932
Joined: Sun May 28, 2017 5:52 pm

Re: Chris-chan

Post by CIANIgger » Fri Jan 25, 2019 2:03 pm

Kugelfisch wrote:
Fri Jan 25, 2019 1:59 pm
Are we entirely sure that he even controls that twitter? I mean, that's a bit much.
Seriously ^ I was thinking this about another lolcow post recently.
SpoilerShow
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest